یکشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۱۴

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

احداث جزایر هندسی در چهارراه جدید 22 بهمن به همراه مناسب سازی آن‌ها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از احداث جزایر هندسی در چهارراه 22 بهمن به همراه مناسب سازی آن ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: در راستای تبدیل میدان 22 بهمن به چهارراه احداث جزایر هندسی برای این چهارراه ضرورت داشت.

وی عنوان کرد: براین اساس  احداث 4 جزیره هندسی که لازمه تقاطع بود و بخشی از اصلاح هندسی چهارراه به شمار می رفت در دستورکار قرار گرفت و اکنون در مرحله عملیات عمرانی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  در کنار احداث این جزایر باید مناسب سازی لازم نیز برای آنها انجام شود تا برای عابران پیاده هم قابل استفاده باشد.

جهانگیری گفت: این جزایر هندسی در افزایش ایمنی تقاطع ها اثرگذار بوده و با کاهش سرعت خودروها موجب کاهش بروز تصادفات در تقاطع ها می شود.

وی بیان کرد : با توجه به ضرورتی که در چهارراه جدید 22 بهمن احساس می شد، احداث 4 جزیره هندسی در این چهارراه طراحی شده که در مرحله اجرا قرار دارد و انتظار می رود با احداث این جزایر ایمنی شاهد کاهش سرعت خودروها و به تبع آن کاهش آمار تصادفات در این محدوده از شهر باشیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط