7/25/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین مطرح کرد؛

اجرای طرح جدید کارت پارک در 14 خیابان شهر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طرح جدید کارت پارک در 14 خیابان شهر در حال بهره برداری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری افزود: طرح جدید کارت پارک که بر اساس شارژ پلاک خودرو اجرا می شود به دلیل شفافیتی که دارد با استقبال خوبی از سوی شهرونادن روبرو شده است.

وی با بیان اینکه طرح جدید کارت پارک در 14 معبر شهر در حال بهره برداری است، عنوان کرد: این طرح در خیابان های هسته مرکزی شهر قزوین از جمله خیام، فلسطین و فردوسی در حال اجرا بوده و پارکبان ها در 2 شیفت کاری آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: اجرای طرح کارت پارک تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای، کاهش بار ترافیکی معابر، تسهیل در تردد خودروها و به تبع آن کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا را به دنبال دارد که تمام این موارد در نهایت رضایت خاطر شهروندان را شاهد خواهیم بود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: استفاده از خدمات پارکینگ های حاشیه ای در نیم ساعت اول رایگان بوده و از شهروندان عزیز تقاضا داریم فقط در مواقعی که کار ضروری دارند از فضای پارکینگ های حاشیه ای برای توقف خودرو استفاده کنند و در غیر این صورت از خدمات پارکینگ های غیرحاشیه ای بهره مند شوند.

پایان پیام/

 

related images