7/18/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

سومین مرحله نصب تابلوهای راهنمای مسیر در اتوبان زنجان-قزوین-تهران به پایان رسید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سومین مرحله نصب تابلوهای راهنمای مسیر در اتوبان زنجان-قزوین-تهران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: تابلوهای در نظر گرفته شده برای اتوبان زنجان-قزوین-تهران در 3 محل باید نصب می شد که تابلوهای دو نقطه از مکان‌های در نظر گرفته شده نصب شده بود و اکنون تابلوهای محل سوم نصب شده است.

این مسوول بیان کرد: با توجه به اهمیت وجود تابلوهای راهنمای مسیر در نقاط مختلف درون شهری و برون شهری، نصب این تابلوها در اتوبان زنجان-قزوین-تهران از چندی پیش در دستورکار سازمان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در مجموع 9 عدد تابلوی راهنمای مسیر در محدوده استان قزوین برای این اتوبان در نظر گرفته شده که  در 3 نقطه از اتوبان نصب شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  تاکنون تابلوهای ورودی شهر قزوین از سمت زنجان به قزوین( محدوده دانشگاه آزاد قزوین) و ورودی از سمت آزادراه قزوین _کرج بعد از شهر محمدیه  به متراژ 94 مترمربع نصب شده است.

جهانگیری گفت: در ادامه اجرای پروژه نصب تابلوهای راهنمای مسیر اتوبان زنجان-قزوین-تهران، 57 مترمربع از این تابلوها در سومین مکان تعیین شده که ورودی شهر قزوین از تهران به سمت قزوین در محدوده دانشگاه آزاد واحد قزوین است، نصب شد.

وی  با بیان اینکه میزان اعتبار مورد نیاز پروژه مذکور 200 میلیون تومان است، یادآور شد: در مجموع 150 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در 3 نقطه اتوبان نصب شد که نقش مهمی در هدایت رانندگان برای مسیریابی و به تبع آن کاهش مدت زمان سفر و جذب گردشگران به استان قزوین ایفا می کند.

پایان پیام

related images