سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۲۶

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

پایان پروژه ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری بلوار نخبگان با موانع فلزی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیر دوچرخه سواری بلوار نخبگان با استفاده از موانع فلزی ایمن سازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: همزمان با احداث مسیرهای دوچرخه بر اساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین در معابر مختلف شهر، مناسب سازی و ایمن سازی این مسیرها در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار دارد.

وی عنوان کرد: در این راستا از روش های مختلفی برای ایمن سازی مسیرهای دوچرخه احداث شده استفاده می شود تا دوچرخه سواران بدون کوچکترین دغدغه ای برای ترددهای دورن شهری خود از این وسیله نقلیه پاک استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه استفاده از موانع فلزی یکی از بهترین روش ها برای ایمن سازی مسیرهای دوچرخه است، تصریح کرد: مسیر دوچرخه سواری بلوار نخبگان حدفاصل میدان جانبازان تا چهارراه امیرکبیر با استفاده از موانع فلزی ایمن سازی شده تا دوچرخه سواری با اطمینان خاطر در این مسیر تردد کرده و خودروها مزاحمتی برای آنان ایجاد نکنند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: استفاده از این موانع فلزی موجب می شود خودروها نتوانند وارد مسیرهای دوچرخه شده و یا در این مسیر پارک کنند بنابراین هیچ مانعی بر سر راه دوچرخه سواران وجود نخواهد داشت.

وی یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا زیرساخت های لازم برای استفاده هر چه بیشتر شهروندان از دوچرخه در ترددهای درون شهری را فراهم کند ایمد است شهروندان نیز در این زمینه همکاری لازم را  داشته باشند.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط