7/16/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

ایستگاه دوچرخه اشتراکی جاده سلامت به بهره برداری رسید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ایستگاه دوچرخه اشتراکی جاده سلامت با ظرفیت 20 دستگاه دوچرخه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری در سال های اخیر با جدیت بیشتری از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین پیگیری شد.

وی افزود: در این راستا طرح دوچرخه اشتراکی یکی از طرح هایی بود که مطرح و برای اجرای آن از پیمانکار مجرب استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد:  با برنامه ریزی های صورت گرفته در ابتدای مسیر دوچرخه سلامت کانکس دوچرخه اشتراکی با ظرفیت اولیه 20 دستگاه دوچرخه احداث شده است.

جهانگیری تصریح کرد:  به منظور ایجاد نمای زیبا برای ایستگاه دوچرخه مذکور محوطه 3 متری برای آن در نظر گرفته شده و ظاهر کانکس با نورپردازی و برجسته سازی به گونه ای طراحی شده که القاکننده ایستگاه دوچرخه باشد.

وی گفت: سعی کردیم محوطه داخلی ایستگاه دوچرخه مذکور را افزایش دهیم تا اگر در آینده نیاز به افزایش تعداد دوچرخه ها بود با مشکلی روبرو نشویم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه کانکس دوچرخه اشتراکی جاده سلامت فردا به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: امید است با بهره برداری از این پروژه شهروندان علاقمند به دوچرخه سواری که امکانات این ورزش را در اختیار ندارند، بتوانند از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشند.

پایان پیام

 

related images