یکشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۲۴

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

پایان احداث دوربرگردان شمال به شمال بلوار باهنر قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: دوربرگردان شمال به شمال بلوار باهنر در راستای اصلاح هندسی میدان ۲۲بهمن و تسهیل در دسترسی رانندگان احداث شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود به منظور اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان ۲۲ بهمن که در راستای تبدیل این میدان به چهارراه در حال انجام است، برخی از پروژه های جانبی نیز باید انجام شود.

وی عنوان کرد یکی از این پروژه های جانبی احداث دوربرگردان شمال به شمال در بلوار باهنر بود که تکمیل شده و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:این دوربرگردان به منظور تسهیل در دسترسی های رانندگان احداث شده تا در مدت زمات احرای پروژه تبدیل میدان به چهارراه با مشکلی در تردد با خودرو در این محدوده از شهر روبرو نشوند.

جهانگیری گفت حجم بالای بار ترافیکی ورودی به میدان۲۲ بهمن و استقرار ایستگاه های سواری اطراف میدان که مسوولیت جابجایی مسافران شهرهای اطراف قزوین را برعهده داشتند، موجب شد مصوب شود که  این میدان به  چهارراه تغییر یابد.

وی خاطرنشان کرد انتظار می رود با اجرای این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی محدوده مذکور بوده و به تبع آن صرفه جویی چشمگیری در مصرف سوخت و کاهش مطلوبی در آلودگی هوا صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد از شهروندان تقاضا داریم در مدت زمان اجرای پروژه همکاری لازم را با  سازمان داشته باشند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط