7/11/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

شهروندان برای دریافت موجودی کارت پارک به سازمان ترافیک شهرداری قزوین مراجعه کنند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شهروندان برای دریافت موجودی کارت پارک از ساعت 9 تا 13 به سازمان و کارت های فاقد موجودی به پارکبان مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: در ادامه اجرای طرح کارت پارک که به دلیل تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر و انتظام بخشی در ترافیک عبوری خیابان های سطح شهر با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شده است، روش نوین طرح مذکور از چندی پیش آغاز شد.

وی عنوان کرد: در روش جدید طرح کارت پارک به جای استفاده از کارت پارک که پیش از این مورد استفاده قرار می گرفت، پلاک خودرو با استفاده از 3 روش مراجعه حضوری به پارکبان، مراجعه به سایت شرکت به آدرس و استفاده از نرم افزار همراه پارک شارژ می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این میان برخی از شهروندان در کارت پارک های قبلی خود مبالغی شارژ دارند که دیگر مورد استفاده آنان قرار نمی گیرد بنابراین می توانند برای دریافت موجودی شارژ به سازمان حمل و نقل و ترافیک و تحویل کارت‌های فاقد موجودی به پارکبان  معابر مراجعه کنند.

جهانگیری گفت: همچنین شهروندان دقت داشته باشند که از این کارت ها می توانند برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در ترددهای درون شهری خود استفاده کنند، بنابراین اگر از وسیله حمل و نقل عمومی اتوبوس برای ترددهای خود استفاده می کنند نباید نگران شارژ کارت خود باشند زیرا می تواند مبلغ شارژ کارت را در اتوبوس هزینه کنند.

وی خاطرنشان کرد:  تمام تلاش ما در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و در سطح بالاتر مجموعه مدیریت شهری رفاه حال شهروندان عزیز است که امیدواریم در این راستا گام های موثری برداشته و رضایت خاطر آنان را جلب کنیم.

پایان پیام

related images