7/10/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

انجام عملیات جابجایی چراغ راهنمایی و جمع آوری المان شهید رجایی از میدان 22 بهمن

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با تبدیل میدان 22 بهمن به چهارراه، عملیات جابجایی چراغ راهنمایی و جمع آوری المان شهید رجایی در این میدان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک عبوری از میدان 22 بهمن و استقرار ایستگاه های سواری شهرهای اطراف قزوین در اطراف این میدان تصمیم بر این شد که این میدان به چهارراه تبدیل شود.

وی عنوان کرد: تبدیل میدان مذکور به چهارراه تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی این محدوده از شهر داشته و به تبع آن شاهد کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا عملیات اجرایی پروژه تبدیل میدان 22 بهمن به چهارراه آغاز شده است که به تبع آن چراغ راهنمایی میدان نیز باید جابجا می شد.

جهانگیری گفت: این پروژه شامل جابجایی تمام تجهیزات و کابل های چراغ راهنمایی موجود است که حدود 47 میلیون تومان هزینه در بردارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد:  همچنین المان شهید رجایی که در میدان 22 بهمن قرار داشت، جمع آوری و به انبار سازمان زیباسازی منتقل شده است.

پایان پیام/

related images