6/30/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

جانمایی و نصب ایستگاه های دوچرخه در سازمان ها و مناطق شهرداری قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از جانمایی و نصب ایستگاه های دوچرخه در سازمان ها و مناطق شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزوددر سال های اخیر به منظور ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری اقدامات مختلفی در دستور کار سازمان قرار گرفته است که از آن جمله می توان به احداث مسیرهای دوچرخه در نقاط مختلف شهر و برگزاری مسابقات دوچرخه سواری اشاره کرد.
وی عنوان کرد:یکی از اقداماتی که در این زمینه مدنظر قرار گرفته احداث ایستگاه های دوچرخه در سازمان و دستگاه های اجرایی ست تا مراجعه کنندگان برای پارک دوچرخه خود جلوی در سازمان ها با مشکلی روبرو نشوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ادامه اجرای این پروژه جانمایی و نصب ایستگاه دوچرخه در سازمان ها و مناطق شهرداری از جمله  سازمان پایانه ها، آتش نشانی، خدمات طراحی و فضای سبز در دستورکار سازمان قرار گرفته است.
جهانگیری گفت: به طور میانگین برای هر یک از سازمان ها و مناطق شهرداری  ۵ایستگاه دوچرخه با ظرفیت ۱۰فضای پارک در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شدتعداد ایستگاه های در نظر گرفته شده برای هر یک از سازمان ها و مناطق بر اساس حجم مراجعه کنندگان آن سازمان طراحی و اجرا می شود.


پایان پیام

related images