پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۰۷

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

ایمن سازی ۲.۵ کیلومتر از مسیرهای دوچرخه سواری شهر قزوین با مانع فلزی

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از ایمن سازی ۲.۵ کیلومتر از مسیرهای دوچرخه سواری شهر با مانع فلزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود ایمن سازی مسیرهای دوچرخه به دلیل نقشی که در تأمین امنیت جان دوچرخه سواران ایفا می کند بسیار حایز اهمیت است.

وی عنوان کرد: به منظور ایمن سازی مسیرهای دوچرخه روش های مختلف از جمله جداکننده های uشکل و بتنی مورد استفاده قرار می گیرد تا با تفکیک این مسیرها از مسیر حرکت خودروها دوچرخه سواران با آرامش خاطر بیشتری حرکت کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کردیکی از این روش ها استفاده از موانع فلزی برای تفکیک مسیرهای دوچرخه است که مزایای بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد.

جهانگیری با اشاره به مزایای استفاده از موانع فلزی به عنوان جداکننده در مسیرهای دوچرخه گفت قابلیت بازیافت، سرعت اجرای بالا و قابلیت تعویض مهمترین مزایای استفاده از موانع فلزی برای ایمن سازی مسیرهای  دوچرخه است.

وی خاطر نشان کرد:  بر اساس قراردادی که در این خصوص با پیمانکار منعقد شده است حدود ۲.۵ کیلومتر از مسیرهای دوچرخه سطح شهر با استفاده از موانع فلزی ایمن سازی می شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط