6/26/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

استاندارد آسانسور پل هوایی عابرپیاده شهید بابایی اخذ شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: استاندارد آسانسور پل هوایی عابرپیاده شهید بابایی اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود:  به منظور رفاه حال شهروندان به ویژه سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی نسبت به نصب آسانسور در پل هوایی عابرپیاده شهید بابایی اقدام شد، البته در هر مکانی که آسانسور نصب شود اخذ گواهی استاندارد برای آن آسانسور ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: بر این اساس تمام مراحل مورد نیاز و گواهی نامه هایی که در ذیل گواهی استاندارد باید اخذ می شد تا گواهی نهایی استاندارد آسانسور پل هوایی عابرپیاده شهید بابایی صادر می شد به مرور و زیر نظر متخصصان انجام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا نصب پله اضطراری، نصب دریچه اضطراری، نصب تلفن ارتباط داخلی برای تماس با نگهبان، استقرار نگهبان، تغییرات مکانیکی و الکتریکی سیستم‌های داخلی به منظور عملکرد بهتر و جابجایی تابلو فرمان آسانسور در دستورکار سازمان قرار گرفت که زیر نظر متخصصان امر به صورت دقیق و حرفه ای و بر اساس استانداردهای موجود انجام شد.

جهانگیری گفت: پس از طی تمام این مراحل در حال حاضر گواهی استاندارد آسانسور پل هوایی عابرپیاده شهید بابایی اخذ شده و امور مرتبط با بیمه آسانسور نیز انجام شده است.

پایان پیام

related images