6/24/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

تقدیر از کارکنان شهرداری قزوین که فاصله منزل تا محل کار را با دوچرخه طی می کنند

اسماعیل جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از تقدیر کارکنان شهرداری قزوین که فاصله منزل تا محل کار را با دوچرخه طی می کنند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری در این مراسم گفت: پس از توسعه شهر قزوین و گرایش شهروندان به استفاده از خودروهای شخصی  شاهد افزایش بار ترافیکی معابر هستیم.

وی اظهار کرد:افزایش استفاده کارکنان ادارات و سازمان ها از دوچرخه برای حضور در محل کار تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد:قطع به یقین این اقدام کارکنان ادارات در نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری بین شهروندان بسیار موثر  بوده و این فرهنگ را در بین شهروندان ترویج می دهد.

وی عنوان کرد: حجم بالای ترافیک معابر مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد کرده است بنابراین مجموعه مدیریت شهری تدابیر لازم را برای رفع معضل ترافیک اندیشیده و به صورت مرحله ای اجرا می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به احداث مسیرهای دوچرخه برای تأمین زیرساخت لازم به منظور ترویج دوچرخه سواری بین شهروندان  تصریح کرد: مسیرهای دوچرخه متعددی بر اساس طرح جامع ترافیک شهر احداث شده و سایر مسیرهای مشخص شده در طرح نیز به مرور زمان احداث می شود.

جهانگیری گفت: با توجه به فراهم کردن زیرساخت لازم برای استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری از شهروندان تقاضا داریم تا حد امکان در معابر شهری از دوچرخه استفاده کنند.
 

جهانگیری یادآورشد:امید است با همراهی شهروندانی شاهد افزایش استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری و کاهش بار ترافیکی معابر باشیم.

پایان پیام


 

related images