6/17/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

شارژ آنلاین پلاک خودرو با استفاده از نرم افزار همراه پارک

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شهروندان با استفاده از نرم افزار همراه پارک می توانند پلاک خودرو خود را به صورت آنلاین شارژ کرده و از مزایای پارکینگ های حاشیه ای بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: مجموعه مدیریت شهری همواره سعی دارد همگام با پیشرفت تکنولوژی حرکت کرده و از آن برای رفاه حال شهروندان بهره مند شود.

وی عنوان کرد:  یکی از خدمات قابل ارائه توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین که از این پس با روش نوین و با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته تر به شهروندان ارائه می شود، خدمات پارکینگ های حاشیه ای است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  روش نوین اجرای طرح کارت پارک مزایای قابل توجهی برای شهروندان دارد که از آن جمله می توان به امتیازاتی که نرم افزار همراه پارک در اختیار شهروندان قرار می دهد اشاره کرد.

جهانگیری گفت: مشاهده تراکنش های مالی خودرو ، نمایش محل توقف خودرو و شارژ پلاک خودرو به صورت آنلاین با استفاده از نرم افزار همراه پارک مقدور است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح نیز همچنان نیم ساعت اول پارک خودرو در پارکینگ های حاشیه ای فقط یک بار در روز رایگان  بوده و در صورت توقف بیش از نیم ساعت هزینه پارک خودرو با احتساب نیم ساعت اول دریافت می شود.

پایان پیام/

 

related images