6/13/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

مناسب سازی گذرگاه های عابر پیاده شرق تقاطع غیرهمسطح نصر درحال اجراست

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با هدف تسهیل در تردد شهروندان به ویژه سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی، گذرگاه های عابرپیاده شرق تقاطع غیرهمسطح سید حسن نصراله مناسب سازی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: پروژه های مناسب سازی به دلیل نقشی که در تسهیل تردد عابران پیاده و به ویژه معلولان جسمی-حرکتی و سالمندان ایفا می کند از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی عنوان کرد: به دلیل اهمیت موضوع، مناسب سازی گذرگاه های عابرپیاده در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بر اساس این پروژه گذرگاه های عابرپیاده شمال تقاطع غیرهمسطح سید حسن نصراله مناسب سازی شده و هم اکنون مناسب سازی گذرگاه های عابر پیاده شرق تقاطع در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی جزئی از شهروندان این شهر را تشکیل می دهند که فراهم کردن شرایط لازم برای تسهیل در تردد آنان یکی از وظایف و مأموریت های مجموعه مدیریت شهری است بنابراین سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در راستای خدمات رسانی به این قشر از شهروندان در حیطه وظایف خود پروژه های مناسب سازی لازم را در معابر مختلف شهر اجرا می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: تمام تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری فراهم کردن بستر لازم در سطح شهر برای آرامش و رفاه حال شهروندان است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه رضایت خاطر آنان را فراهم کنیم.

پایان پیام

 

related images