6/12/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

طرح کارت پارک به شیوه جدید در شهر قزوین در حال اجراست

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین مزایای طرح جدید کارت پارک را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: طرح کارت پارک مکانیزه به دلیل مزایایی که دارد در سال های اخیر با جدیت بیشتری اجرا شده و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در ادامه اجرای این طرح پیمانکار جدیدی که برای این پروژه انتخاب شده روش نوینی را برای اجرا در نظر دارد که پیش از این در شهرهای مشهد و همدان اجرا کرده و تجربیات موفقیت آمیزی کسب کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در طرح جدید کارت پارک، شارژ از طریق پلاک خودرو انجام می شود و شهروندان می توانند برای استفاده از مزایای پارکینگ های حاشیه ای به 3 طریق پلاک خود را شارژ کنند.

جهانگیری گفت: مراجعه حضوری به پارکبان، وب سایت شرکت به آدرس eliteit.ir و استفاده از اپلیکیشن همراه پارک که در کافه بازار موجود است، روش های مختلف برای شارژ کارت پارک می باشد.

وی بیان کرد: این روش شرایطی را فراهم کرده که شهروندان برای شارژ پلاک خودرو خود به منظور استفاده از خدمات پارکینگ های حاشیه ای با کمترین مشکل ممکن روبرو شده و به راحتی پلاک خودرو خود را شارژ کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ارائه خدمات حوزه حمل و نقل به منظور رفاه حال شهروندان یکی از مهمترین اولویت های سازمان است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت ها برای آرامش خاطر شهروندان به نحومطلوب بهره برداری کنیم.

پایان پیام/

related images