6/9/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

اجرای نخستین مرحله طرح جدید کارت پارک در8 معبر اصلی شهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نخستین مرحله طرح جدید کارت پارک از امروز در 8 معبر اصلی شهر اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای موجب شد که اجرای طرح کارت پارک در پارکینگ های حاشیه ای شهر قزوین اجرا شود.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شد بنابراین همگام با پیشرفت تکنولوژی سعی کردیم با بهره گیری از امکانات به روز، طرح کارت پارک را با روش جدید در پارکینگ های حاشیه ای شهر اجرا کنیم.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه در روش جدید طرح کارت پارک نحوه شارژ متفاوت با روش قبلی است، تصریح کرد: در روش جدید پلاک خودرو شارژ شده و شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری به پارکبان برای شارژ پلاک خودرو خود می توانند از طریق اپلیکیشن همراه پارک و یا رجوع به سایت شرکت به آدرس  eliteit.ir  پلاک خودرو خود را شارژ کنند.

به گفته جهانگیری مدت زمان استفاده از خدمات طرح کارت پارک در پارکینگ های حاشیه ای معابر از ساعت ۷صبح تا ۲۱ است.

وی با اشاره به مزایای نرم افزار همراه پارک که در طرح جدید کارت پارک مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار کرد:مشاهده تراکنش های مالی خودرو، نمایش لیست پارکینگ ها روی نقشه، هدایت به سمت نزدیکترین پارکینگ عمومی، نمایش محل توقف خودرو و هدایت به سمت آن و شارژ پلاک خودرو به صورت آنلاین از مزایای این نرم افزار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این طرح در ابتدای امر در خیابان های خیام ،فردوسی ،بوعلی،فلسطین،نادری،شهرداری وبلواردهخدا اجرا و پس از بررسی بازخورد آن در سایر معابر دارای پارکینگ حاشیه ای نیز اجرا می شود.

جهانگیری یادآور شد: همچنان نیم ساعت اول استفاده از پارکینگ های حاشیه ای شهر یک بار در روز رایگان بوده و در صورت توقف بیش از نیم ساعت هزینه با احتساب نیم ساعت اول دریافت می شود.

related images