6/3/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

اجرای پروژه مناسب سازی در ۸ هزار مترمربع از معابر بر اساس نقشه GIS

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بر اساس نقشه GIS تاکنون ۸ هزار و.۳۰۰ مترمربع از معابر شهر مناسب سازی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: دسترسی آسان به اطلاعات وضعیت پروژه های ترافیکی شهر یکی از ضروریاتی است که نیاز بود تدابیری برای آن اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس تهیه نقشهGIS  توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری  قزوین پیگیری شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این نقشه حاوی تمام جزییات مربوط به پروژه های ترافیکی انجام شده در شهر است که موجب می شود با دسترسی آسان به این اطلاعات بتوانیم اقدامات ترافیکی لازم را در اسرع وقت انجام دهیم.

جهانگیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ثبت اطلاعات پروژه های مناسب سازی شهر خاطرنشان کرد:مناسب سازی معابر شهر بسیار حایز اهمیت است زیرا در بخش قابل توجهی از معابر  تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد سالمندان و معلولان اندیشیده نشده است.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع پروژه مناسب سازی معابر سطح شهر و گنجاندن اطلاعات آن ها در نقشه GIs در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: بر اساس اطلاعات جمع آوری شده تاکنون حدود۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر توسط این سازمان مناسب سازی شده تا سالمندان و معلولان هنگام تردد از معابر با مشکلی روبرو نشوند.

جهانگیری افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری باید حدود ۱۶ هزار مترمربع از معابر شهر مناسب سازی شود.

وی یادآور شد: همچنین ۲ هزار و.۷۰۰ متر از معابر هم پیاده رو سازی شده است.

پایان پیام

related images