پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۱۰

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

اتمام پروژه احداث میانه در کوچه استاندارد واقع در خیابان شهید بابایی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از اتمام پروژه احداث میانه در کوچه استاندارد به منظور جلوگیری از توقف غیرمجاز خودروها در این معبر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزودبخش قابل توجهی از پروژه های ترافیکی در راستای انتظام بخشی به تردد خودروها در معابر  شهر اجرا می شود.

وی عنوان کرد: از جمله این پروژه ها می توان به احداث میانه در کوچه استاندارد واقع در خیابان شهید بابایی اشاره کرد که با هدف ممانعت از توقف غیر مجاز خودروها، انتظام بخشی حرکت های رفت و برگشت و کاهش ترافیک اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد احداث این میانه همچنین در ‌جلوگیری از بی نظمی های ترافیکی  نیز نقش مهمی ایفا می کند.

جهانگیری با اشاره به تصویب پروژه مذکور در کمیته ایمنی گفت: این پروژه با توجه به بررسی های وضعیت کنونی معبر و درخواست اهالی کوچه استاندارد و پس از  مطرح شدن در کمیته ایمنی و بازدید های کارشناسی اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد:امید است با اجرای پروژه های مختلف ترافیکی بتوانیم رفاه حال شهروندان را تأمین کرده و رضایت خاطر آنان را جلب کنیم.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط