5/30/2018

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

54 درصد از تقاطع های شهر قزوین اصلاح هندسی شده است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بر اساس نقشهGIS از 122 تقاطع مهم موجود در شهر، 54 درصد تقاطع ها اصلاح هندسی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: بخشی از شبکه معابرشهر را تقاطع ها تشکیل می دهند بنابراین اصلاح هندسی آن ها در کنترل بار ترافیکی معابر و به تبع آن کاهش بار ترافیکی موثر است.

وی عنوان کرد: در این راستا همواره نیازسنجی های لازم برای اجرای پروژه های اصلاح هندسی در تقاطع های شهر انجام می شود تا در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به اینکه بر اساس نقشه GIS ، 122تقاطع مهم اعم از همسطح و غیرهمسطح  در شهر قزوین داریم، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون 54 درصد از این تقاطع ها بر حسب ضرورت، اصلاح هندسی شده است.

جهانگیری گفت: 11 درصد از پروژه های اصلاح هندسی تقاطع های  شهر هنوز تکمیل نشده است که تکمیل و بهره برداری از آن ها در دستورکار سازمان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین فراهم کردن بستری برای تسهیل در تردد شهروندان در شبکه معابر شهر است تا با کاهش بار ترافیکی معابر، ضریب امنیت تردد شهروندان را افزایش دهیم.

پایان پیام

related images