دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۵

جانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

تحقق ۷۳درصدی مطالبات ترافیکی مطروحه شهروندان قزوینی از طریق ۱۳۷

جانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از تحقق ۷۳ درصدی مطالبات ترافیکی مطروحه شهروندان قزوینی از طریق سامانه ۱۳۷ خبر داد.

بر پایه گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مجتبی جانی با اشاره به احصای ۱۰۰ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۳۷؛ اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات عدالت محور و شایسته به شهروندان، در طی تیر ماه سال جاری، موارد و مشکلات ترافیکی اعلامی در سامانه ۱۳۷ در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده شد.

وی در ادامه عنوان کرد: از موارد به ثبت رسیده نصب سرعتکاه هم چنان بیش ترین درخواست مردمی است که با توجه به در نظر گرفتن استانداردها و طبق قوانین ترافیکی صورت گرفته است.

قابل ذکر است، رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ۱۳۷ به طور مستمر و آنلاین در حال انجام است و پاسخگویی به پیام های ترافیکی مطروحه شهروندان که بر حسب کارشناسی های صورت گرفته زمانبر می باشند در حال بررسی، پیگیری و اقدام است.

 

 

تصاویر مرتبط