جانی:
320 مورد از مطالبات ترافیکی شهروندان در سامانه 137 تحقق یافت
جانی، مدیرعامل سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین از پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده در سامانه 137 بهصورت روزانه و مستمر خبر داد.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مجتبی جانی گفت: درخواستهای ثبتشده شهروندان در سامانه 137 طی سه ماه اخیر سال جاری(مهر تا آذر) 325مورد بوده که به 320مورد آن رسیدگی و مابقی درخواستها که نیاز به بررسی دارند در حال پیگیری و در دست اقدام است.