10/17/2022

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد

رنگ آمیزی حدود 2500مترمربع سرعتکاه و خط کشی گذرگاه عابرپیاده در قالب ستاد مهر

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در یک ماه گذشته حدود2500مترمربع رنگ آمیزی سرعتکاه و گذر عرضی عابرپیاده با اولویت معابر دارای مدرسه سطح شهر قزوین اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مجتبی جانی اظهار کرد: در ادامه اجرای خط کشی گذر عرضی عابرپیاده و سرعتکاه های سطح شهر در قالب ستاد مهر و با اولویت معابر دارای مدرسه بخش دیگری از سرعتکاه ها و گذرگاه های عرضی عابرپیاده شهر رنگ آمیزی شده است.


وی عنوان کرد: ترمیم این رنگ آمیزی ها در قالب ستاد مهر موجب انتظام بخشی و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده به ویژه دانش آموزان در ایام سال تحصیلی می شود.


سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا در یک ماه گذشته حدود2500مترمربع سرعتکاه و گذر عرضی عابرپیاده با اولویت معابر دارای مدرسه سطح شهر قزوین انجام شده است.


جانی خاطرنشان کرد: از این میزان رنگ آمیزی حدود1500مترمربع مربوط به خط کشی عرضی  گذرگاه عابرپیاده جلوی مدارس در مناطق مختلف شهر از جمله چوبیندر، نواب، بلوار سعادت و بلوار شهدای گمنام،مولوی،سه راه شهرداریخیابان معرفت،بلوارشهیدچگینی ، خیابان عدل خیابان نواب جنوبی و شمالی،خیابان سعدی و 1000مترمربع نیز رنگ آمیزی سرعتکاه ها بوده است.


پایان پیام/

related images