دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

در 3 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

رسیدگی به ۷۲ گزارش مردمی سامانه ۱۳۷ در سازمان ترافیک شهرداری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲مورد گزارش مردمی از طریق سامانه۱۳۷ به سازمان رسیده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری اظهار کرد: سامانه ۱۳۷یکی از آسان ترین و در دسترس ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود.

او عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲مورد گزارش مردمی از طریق این سامانه به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین رسیده که بررسی شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: از مجموع گزارش های رسیدگی شده در این سازمان، اقدامات اجرایی مرتبط با ۵۲مورد از آن ها انجام شده است و بقیه موارد نیاز به زمان بیشتری دارد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: بخش عمده این گزارش ها مربوط به نصب سرعتگیر و مانع Uشکل در معابر سطح شهر بوده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط