1/26/2022

جهانگیری:

مسیرهای دوچرخه بلوار شهید لشگری و شهدای گمنام احیا شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیرهای دوچرخه بلوار شهید لشگری و شهدای گمنام با اعتبار۱۸۰میلیون تومان مرمت و احیا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد دوچرخه سواران از مسیرهای دوچرخه احداث شده در سطح شهر تمام این مسیرها با استفاده از روش های مختلف، ایمن سازی شده است.
وی عنوان کرد: یکی از بهترین روش های ایمن سازی مسیرهای دوچرخه، نصب جداکننده های فلزی در این مسیرها است زیرا با استفاده از این تجهیزات مسیر دوچرخه تز مسیر سواره رو تفکیک شده و با ممانعت از ورود خودروها به مسیرهای دوچرخه، ایمنی تردد دوچرخه سواران تأمین می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: مسیرهای دوچرخه بلوار شهید لشگری و شهدای گمنام نیز با استفاده از جداکننده های فلزی ایمن سازی شده است اما به دلیل سهل انگاری برخی از شهروندان، بخشی از این جداکننده ها به دلیل تصادف یا سرقت از بین رفته بود.
جهانگیری گفت: به منظور افزایش ایمنی مسیرهای دوچرخه مذکور، نصب جداکننده های فلزی جدید در این مسیرها در دستورکار سازمان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با نصب ۹۰عدد جداکننده فلزی و نصب شبرنگ فسفری روی جداکننده ها به منظور افزایش دید رانندگان به ویژه در شب هنگام، مسیرهای دوچرخه مذکور مجددا مرمت و احیا شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۱۸۰میلیون تومان است.
پایان پیام/

related images