شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

جهانگیری عنوان کرد

دریافت و رسیدگی به حدود۴۰۰گزارش مردمی رسیده به سامانه۱۳۷

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ۹ماهه نخست سال جاری به حدود ۴۰۰گزارش مردمی رسیده به سامانه ۱۳۷ رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: سامانه۱۳۷یکی از آسان ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان به شمار می رود به ویژه در سال های اخیر که به دلیل شیوع بیماری کرونا برقراری ارتباطات غیرحضوری عاقلانه تر است، فعالیت این سامانه در دریافت گزارشات مردمی بیشتر مورد تأکید است.


وی عنوان کرد: کارشناسان ما با صورت مرتب گزارشات رسیده به این سامانه را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان را انجام می دهند.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ۹ماهه نخست سال جاری نیز ۳۸۰گزارش مردمی رسیده به این سامانه مورد بررسی قرار گرفته و مواردی که نیاز به تعریف و اجرای پروژه عمرانی یا ترافیکی داشت، در دستورکار قرار گرفته است.


جهانگیری خاطرنشان کرد:ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان عزیز قزوینی که در اجرای پروژه های سازمان مساعدت لازم را دارند، بسیار سپاسگزاریم که با برقراری ارتباط از طریق سامانه۱۳۷ما را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری می کنند.

تصاویر مرتبط