شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

جهانگیری خبر داد

تکمیل و بهره برداری پروژه بهسازی جاده نسیم شمال

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه بهسازی جاده نسیم شمال با ۱۱هزار متر خط کشی، ۳هزار متر خط کشی عرضی به صورت دستی، ۲۲۰تابلو ترافیکی، نصب تابلوی راهنمای مسیر در دو نقطه محل و ۵هزار و ۳۰۰متر گاردریل تکمیل شد و به بهره برادری رسید.

وی عنوان کرد: به منظور تسهیل در تردد خودروها و افزایش ایمنی تردد، پروژه بهسازی جاده نسیم شمال در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قزوین قرار گرفت.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به ماهیت کاری این سازمان، نصب تجهیزات ترافیکی و سایر اقدامات این حوزه در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت.


جهانگیری گفت: پس از تکمیل عملیات عمرانی هر بخش از پروژه جاده نسیم شمال، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اقدامات ترافیکی متنساب با آن بخش را انجام می داد.


وی خاطرنشان کرد: در مجموع برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ۱۱هزار متر خط کشی، ۳هزار متر خط کشی عرضی به صورت دستی، ۲۲۰تابلو ترافیکی، نصب تابلوی راهنمای مسیر دردو نقطه محل و ۵هزار و ۳۰۰متر گاردریل اجرا شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای خط کشی طولی و رنگ آمیزی گاردریل ها سعی شد از بهترین و باکیفیت ترین رنگ های ترافیکی استفاده شود تا ماندگاری بالاتری نسبت به تغییرات جوی داشته باشد.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط