یکشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۴

جهانگیری عنوان کرد

رسیدگی به بیش از ۹۰درصد گزارشات مردمی رسیده به سازمان ترافیک

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۹۰درصد گزارشات مردمی رسیده به سازمان در سه ماهه گذشته مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین سامانه۱۳۷است.
وی عنوان کرد: شهروندان عزیز از طریق سامانه۱۳۷می توانند انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود در خصوص حوزه حمل و نقل و ترافیک سطح شهر قزوین را با مسولان و کارشناسان سازمان در میان بگذارند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در سه ماهه گذشته حدود100مورد گزارش از شهروندان از طریق سامانه۱۳۷به دست ما رسیده که ۸۶مورد آن رسیدگی شده و اقدامات اجرایی لازم مرتبط با آنها اجرا شده و یا در حال اجرا است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: گزارش های باقی مانده نیز در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و افدامات اجرایی مرتبط با آنها در دستورکار قرار می گیرد.
وی یادآور شد: عمده موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان نصب، جمع آوری و رنگ آمیزی سرعتکاه ها، تابلوها و رسیدگی به وضعیت چراغ های راهنمایی سطح شهر است.
پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط