پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۰۲

جهانگیری مطرح کرد

کاهش حوادث رانندگی با تثبیت نیوجرسی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اجرای پروژه های تثبیت نیوجرسی با ایجاد تغییر در دسترسی ها و وضعیت تردد خودروها، کاهش حوادث رانندگی را به دنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: ایجاد تغییر در دسترسی ها و وضعیت تردد خودروها در معابر در برخی از موارد نیاز به بررسی های بیشتر پس از ایجاد این تغییرات دارد.
وی عنوان کرد: همچنین گاهی نیاز است که به صورت موقت نسبت به تغییر در دسترسی خودروها به معابر شهری به صورت موقت اقدام شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این شرایط تغییرات مدنظر با استفاده از تثبیت نیوجرسی ها ایجاد می شود تا بتوان در صورت لزوم با صرف هزینه کمتر دسترسی ها را به وضعیت سابق برگرداند.
جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته و براساس ضرورتی که احساس می شد پروژه های تتبیت نیوجرسی در خیابان نبوت، بلوار حکیم و خیابان 20 متری شهرک ولایت برای سال جاری تعریف شده بود.
وی یادآور شد: در برخی از موارد از جمله خیابان 20 متری شهرک ولایت جهت تامین دسترسی در تقاطع 20 متری و ورودی لشکر 16 زرهی عملیات اصلاح و تثبیت نیوجرسی در برنامه کاری سازمان قرار دارد.

تصاویر مرتبط