دوشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۲۴

جهانگیری:

شهروندان قزوین از خدمات کارت پارک راضی هستند

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: براساس نتایج نظرسنجی و مصاحبه های صورت گرفته، ۸۰ درصد شهروندان از خدمات کارت پارک رضایت دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: اجرای طرح کارت پارک به دلیل تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر و کاهش بار ترافیکی بسیار حایزاهمیت بود و نتایج مطلوبی از اجرای این طرح حاصل شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با همکاری بخش خصوصی طرح کارت پارک به صورت مکانیزه در حال اجرا بوده و امکانات خوبی را برای بهره‌برداران از این طرح فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: شارژ پلاک خودروها از طریق مراجعه حضوری، سایت شرکت الیت به آدرس eliteit.ir و نرم افزار  همراه پارک از جمله مزایای این طرح به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: عدم اجرای طرح کارت پارک، موجب بی نظمی در پارکینگ های حاشیه ای و افزایش بار ترافیکی معابر می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط